Activitat 1: Blocs amb Blogger
(20%) Format. https://www.profesorfrancisco.es/search .
(10%) La inclusió en el blog del perfil Google+ (icono arriba a la derecha)
(20%) La inclusió d'una pàgina denominada "Presentació" en la que s'incloga la descripció de la UD triada https://www.profesorfrancisco.es/p/presentacio.html
(50%) Bitàcora https://www.profesorfrancisco.es/search/label/en%20Catal%C3%A0%2Fvalenci%C3%A0
Aquest lloc és un blog de blogger, encara que no ho semble. He pagat un domini per això la URL es diferent, l'adreça blogger d'aquest lloc és www.profesor-francisco.blogspot.com. A més he canviat el codi HTML per personalitzar el disseny i per posar una pàgina d'inici fixa, sense aquesta pàgina d'inici, el blog es veuria així: https://www.profesorfrancisco.es/search . Fa anys que estic passant a valencià les entrades en castellà d'aquest blog, la meua intenció és traduir totes les pàgines/entrades amb la finalitat de que tot el material estiga en els dos idiomes: castellà i valencià. Així puc usar-ho per a classes en les dues línies.
Activitat 2: Twitter
(35%) seguiment d’ almenys 10 comptes Twitter, personals, professionals i/o de societats/organitzacions amb fins educatius, relacionades amb l'aprenentatge de la UD i la integració de tics.
(15%) aconseguir almenys 10 seguidors
(50%) incloure almenys 10 tweets propis (no retweets) relacionats amb l'aprenentatge de la UD i la integració de tics. https://twitter.com/profesorfran
Activitat 3: Screencastify + pechakucha
Presentación: https://docs.google.com/presentation/d/1_EepuPVKi9ymRzou-xQCVIXK-YDPuWc5pkaKcIVjSis/pub?start=false&loop=false&delayms=3000
Vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=TGXxjCKyccg
Blog: https://www.profesorfrancisco.es/2016/07/paleolitic-video-tutorial-en.html
Activitat 4: Canal Youtube
(40%) Proposta, gravació i publicació en el canal d'un hangout https://www.youtube.com/watch?v=WFiygQvNisA
No he pogut trobar dues persones per a fer el hangout, he recorregut a un professor amic meu. Vaig usar una aplicació anomenada Droidcam per a convertir el meu mòbil en una webcam. L'àudio a vegadees se sent malament, però no he sabut corregir-ho,. El que em sorprèn tenint en compte que l'àudio del mòbil és bo, ho pots comprovar en l'activitat de Screencastify, on també ho vaig usar. Tampoc he sabut perquè no ix la imatge en dels participants del hangout, en petit, a la dreta,, com he vist en altres vídeos.
(35%) La subscripció a 5 canals YouTube https://www.youtube.com/user/profesorfranciscoes(25%) La inclusió en el canal YouTube del videotutorial generat en l'activitat A3: https://www.youtube.com/watch?v=TGXxjCKyccg
He afegit els dos vídeos a una nova pàgina específica anomenada: Vídeos en valencià: https://www.profesorfrancisco.es/p/videos-en-valencia.html
Activitat 5: Recursos TIC amb Symbaloo-edu
(40%) La inclusió d’almenys 10 enllaços web a recursos didàctics TIC específics per a l'aprenentatge de la UD i d'una breu descripció de cada u.
https://www.profesorfrancisco.es/p/recursos-tic.html
(40%) La inclusió d’almenys 10 enllaços a llocs web de referència amb recursos didàctics TIC per a l'aprenentatge de la matèria en què es mou la UD triada.
https://www.profesorfrancisco.es/p/recursos-tic.html
(20%) La creació i incrustació d'un tauler en Symbaloo/Symbaloo-edu, personalitzat amb tots els enllaços que conformen la xarxa d'aprenentatge proposada
https://www.symbaloo.com/mix/paleolitic
https://www.profesorfrancisco.es/p/recursos-tic.html
Activitat 6: Recursos d'aprenentatge interactius amb Educaplay
https://www.profesorfrancisco.es/2016/07/activitat-de-repas-sobre-el-paleolitic.html
Activitat 7: Avaluació amb Google Forms i Corubrics
Blog: https://www.profesorfrancisco.es/p/rubriques.html
Drive: https://docs.google.com/forms/d/19Pvl41E_8_tJwhof39GyRv5r2stJTG2Kue6a3gkMFgo/edit?usp=drive_web
Activitat 8: Portafoli amb Google Drive
Blog: https://www.profesorfrancisco.es/p/documents.html
Drive: https://drive.google.com/folderview?id=0B33X7_-7ycKJal9HOWY0Nzg5REE&usp=sharing
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Muchas gracias por comentar, hacer sugerencias o por avisarme de algún error. Normas para comentar:
1. No respondo a preguntas que te haya hecho tu profesor. La ayuda que te ofrezco es este blog.
2. No se permiten comentarios inapropiados ni spam (publicidad) de sitios que no sean educativos, pero sí enlaces a webs o blogs que tengan contenidos relacionados con la temática de la entrada.
3. Sin errores gramaticales deliberados.
4. Usa un nombre para poder referirme a alguien en mi respuesta. Suelo tardar en responder.